blablabla

Nu är det inte jätte många timmar kvar på den här arbetsdagen vilket är super skönt. Jag och cas har varit i skogsfållen hela lunchen nästan..hade ingen matlust så det blev inte så mkt till lunch. Tryckte i mig en sån där delcato grej å trodde att jag skulle må bättre av det men icke. Hjälpte inte ett dugg.

Hoppas den här veckan går fort så det blir helg snart..förhoppningsvis blir detta en kul helg. Får se vad det blir av fredagen beror ju helt och hållet på vädret!


Vissa människor brukar ju sjunga i duschen har upptäckt att jag är en människa som sjunger i bilen istället! Så nu vet ni det.

 


Cause everytime we touch,

I get this feeling.

And everytime we kiss,

I swear I could fly.

Can't you feel my heart beat fast?

I want this to last.

'Need you by my side.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design