Barnnamn

Barnnamn måste ju vara ganska svårt att komma på. Jag med min beslutsångest kommer ju få stora problem den dagen det blir dags att välja namn. Fast man kanske ser direkt vad barnet ska heta när det väl är dags.

Min kära syster är ganska rolig hon har en hel del namn på gång, mest pojknamn eller bara pojknamn rättare sagt. Det är bla Alvar(efter morfar), Rafael, Milton, leon nemi och antonio.

Ok alvar efter morfar kan väl vara lite gulligt men hallå, nu ska vi prata alvar, prata allvar låter det ju som, Rafael är väl en av turtles el? Milton är en häst. Nemi vet i sjutton vad det är för namn har aldrig hört talas om det innan. Leon och Antonio är väl de som är mest "normala" namnen eller vad man ska säga.

Asså cam vad har dina kommande barn någonsin gjort dig? Ren misshandel ju. Hoppas att hon ändrar sig innan det är dags för henne att namnge sina barn. För jag skulle inte vilja att min systerson påminner mig om en häst eller en av de gröna sköldpaddorna!


Kommentarer
Postat av: marlene persson

neh men linda det va ju fina namn tycker jag =) neami e ju fint hade jag en klasskompis som hette när jag va liten ovanligt namn ha aldrig hört ngn mer som heter så igen =)

2008-04-15 @ 11:47:47
URL: http://amazingm.blogg.se
Postat av: Linda

antonio å leon e fint, men rafael å milton tycker jag hon kan byta bort

2008-04-15 @ 12:56:57
URL: http://lalinda84.blogg.se
Postat av: marlene persson

rafael kan jag hålla med om men milton låter lite gulligt tycker du inte det ?? * hejja cam* ;)

2008-04-15 @ 15:23:13
URL: http://amazingm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design