babbel

helt sjukt fint väder ute..så härligt. har varit hos mamma en stund å ätit och suttit i solen. kollade i massa gamla skolkataloger såå små å söta vissa va..så gulligulliga så!

kommer inte bli ngt med lgh idag heller, thomas hann inte. jag blir galen snart. kommer förmodligen sluta med att jag ger mig på det själv å sen så går det som det går oxå.  

ska strax upp till skogsfållen med marlene. har inte hunnit prata med henne så mkt denna helgen så ska bli skönt å få träffa henne och bara prata av sig lite! ska bla ta upp det här mms hon skickade igår..det va riktigt elakt hon va ju i halmstad i helgen å så skickade hon ett mms när hon äter mat från pastavagnen. tycker d va lite elakt eftersom hon vet hur mkt jag älskar det (sommarens fyllemat ju)! så hon försökte väl göra mig avis...kan säga att hon lyckades..så d ska vi bla ta ett litet snack om vf hon e så taskig;)!

Kommentarer
Postat av: marlene

haha älskade då =) bli snart en pasta vagn för dig med =) tack för tiden i solen =) du är bäst min lilla häst ;) så roliga rim jag ha haha

2008-04-20 @ 18:40:20
URL: http://amazingm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design