aprilväder

När det är precis sånt här väder så borde det vara strängt förbjudet att gå ut, hallå snö, nu?! Stora flingor var det också såg ut som mitt duntäcke hade gått sönder eller ngt. fast nu verkar det ha lugnat ner sig, så ingen mer snö nu tack!

Sov riktigt dåligt i natt också hade massa mardrömmar och sen fick jag för mig att det stod ngn jämte sängen men eftersom inte Casper reagerade så struntade jag också i det.

Kollade på korten från i helgen nu fy sjutton vilka hemska kort haha.. va lite skillnad när man såg de uppförstorade på datan så alla kommer jag definitivt inte lägga upp. Ja skyller på att det är fel på kameran inte på fotografen eller på de som står framför kameran!

image73
jag och camilla utanför harrys i fredags

Kommentarer
Postat av: marlene

haha ja det e nog dax för julstjran nu linda =) fast jag ha kvar mina med tänkte köpa nya skärmar till dem 2 i mitt fönster vilket int eblivit av än,,, vilken fin bild på er
systrarna söt

2008-04-07 @ 08:00:08
URL: http://amazingm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design