vanlig tråkig torsdag

trodde detta skulle bli en ganska rolig torsdag inte som alla andra men va fel man kan ha ibland....blev ingenting av den här dagen heller så tänkte att jag skulle göra ngt nytt..så d fick bli en blogg=)
egentligen borde man göra ngt nytt varje dag så d händer lite...kanske borde börja införa det en ny sak man aldrig gjort innan varje dag..ska försöka mig på det!

en rolig sak iaf va att idag blev d bestämt att det blir en liten tripp till teneriffa i feb. får verkligen hoppas på fiint väder..kan behöva lite sol å värme känner jag.

hade inget speciellt på hjärtat idag så får väl skriva en annan dag istället
nu har jag iaf skaffat mig en sån här å få se hur mkt skrivande d blir.

på återskrivande;)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design