Fjärde återbesöket

Imorgon är det dags för mitt fjärde återbesök på art Clinic och det ska bli så spännande att höra vad de säger.
Jag tycker själv att allt har förbättrats, jag går rakare och jag tycker även att det känns som om vätskan har minskats och så även svullnaden. Jag hoppas på positiv respons för då borde jag få börja sova utan korsett nästa vecka. Och även om det är läskigt utan dess stöd så ska det bli skönt att slippa den på natten.

Ska även kolla om det är ok med längre promenader, jag vet att en pw är omöjlig men en längre promenad om vätskan minskat borde ju gå. Längtar så efter att få röra på mig och trötta ut mig. 

Det är fortfarande väldigt svullet men det har ändå lagt sig en hel del
4 v efter operation 
Även dags att byta tejp som ni ser 


Notering: vågade nysa för första gången idag 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kram o hej o hå kämpa på 😊 Skönt att det går åt rätt håll 👍🏾

2016-01-06 @ 00:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design