Första dagarna efter operationen

I onsdags eftermiddag kom jag hem igen efter ett dygn på art clinic i Jönköping, vilket både var skönt samt lite nervöst o skrämmande. På art clinic var de verkligen så måna om en och omhändertagande och det kändes tryggt.  Innan jag åkte hem hade jag bara varit uppe på benen en gång och när det väl var dags att ta sig ner till bilen så kändes det som ett maraton.


Efter en väldigt lång biltur, som f ö var rätt svår att ta sig in o ut i - bilen alltså, så var det skönt att komma hem.
Här hemma är det rätt svårt att hitta en bekväm o skön sitt/liggställning. Finns inget som känns helt ok. Sen att stå är det inte riktigt tal om ännu - jag går värre än ringaren i notre dame. Men det tar ngn v har jag förstått innan det blir lättare att gå. 

Mår lite illa emellanåt och blir lite frustrerad över hur mkt hjälp jag behöver men samtidigt så är det oerhört skönt att ha den här operationen gjord.  en seperation på 8 cm och ett navelbråck är nu åtgärdat och nu blir det ju bara bättre o bättre 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så skönt att operationen blev av och att de gick bra 😃👍🏾 Krya på dig kram kommer skickad

Svar: Tack snälla 💛
Linda

2015-12-11 @ 10:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design