Ursäkta jag kom fel

Igår gick min födelsedagsfest med kompisarna av stapeln. Funderade länge och väl på ett tema för festen och till slut blev det ett som jag, sen jag själv blev bjuden på en fest med samma tema, tycker är både kul och enkelt.

Mitt inbjudningskort.



Det blev en väldigt kul kväll, kan ju knappast bli annat när alla ens vänner är under samma tak, med grillning, lekar, god dryck och en massa dans. Och vilka härliga outfits alla hade. Blev många skratt när de klev innanför dörren.

Har inte fört över bilderna från systemkameran än men här kommer en liten bildbomb på alla outfits.


En gammal lärare med sin elev som skulle på studentfest.


Dessa skulle på midsommarfest och hade både nubbe o sånghäfte med sig.




Malin skulle ut och dyka...


... men då det va vin o inte syre i tuberna så va d tur att hon kom fel.

Golfspelarna 

Basketspelare o hippi



Gangsters 

Vickan o Danne 

Finklädda som skulle till ett annat decennium

Och varje bra tillställning måste ju givetvis ha en ordningsvakt.


Idag mår man oförskämt bra förutom att det känns att man inte sovit så mkt. 
Men lite trötthet kan man stå ut med efter en sån bra kväll.




Kommentarer
Postat av: Issa

Vilka härliga outfits! 😂 Den ena häftigare än den andra! Ser fram emot fler bilder :). Låter iaf som att du haft rn lyckad 30-års fest! Kram

Svar: Ja det va riktigt roligt 👍 och allas outfits va underbara 😀.
Välkomna hem förresten, ni ser ut att ha haft en toppenresa. Ni får berätta allt på lördag ☺️ kram
Linda

2014-10-13 @ 15:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design