Milen

Godmorgon!

Inatt sov molly i sitt rum för första gången. Kändes både tomt, märkligt och samtidigt lite ledsamt.  Men ska inte heller sticka under stolen med att det va rätt skönt. Alla vaknade pigga och utvilade idag efter en hel natts ostörd sömn. Tummen upp!

Därför va det rätt lätt att skutta ur sängen och vidare till gymmet för att börja dagen där. Efter ett pass där blev det en löptur ute med mamma.  Och det va inte vilken löptur som helst. Nej nej. Det här va löpturen med stort L. För första gången i mitt liv har jag nu sprungit 1 mil. Jag har aldrig tidigare uppskattat löpning så som jag gör nu. Förr sprang jag som mest 5-6 km sen fick det va bra. Jag njöt aldrig när jag sprang utan ville mest bara ha det överstökat. Nu är det helt annorlunda, jag gillar att springa och jag tycker det är riktigt skönt att komma ut. 


En väldigt bra start på denna lördag om du frågar mig. 


Kommentarer
Postat av: E

Åh. Vad det låter härligt med löpning, va en evighet sedan sist. Säg till om du vill ha sällskap någon gång.
Ha en bra söndag. Kram

2014-11-16 @ 13:19:15
URL: http://ecarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design