Posten levererar

Är det ngt jag ogillar skarpt så är det när det blåser! Föredrar tom snö framför blåst och när det då är en mindre storm ute så kan ni tänka er hur glad jag är.
Så med tanke på vädret har jag inte varit utanför dörren idag och lär inte gå någonstans resten av dagen heller.
Så med tanke på mitt missnöje med vädret och hur extremt uttråkad jag är så blev jag extremt glad när jag såg vad posten hade för överraskningar med sig idag.

Först ut var det min efterlängtade väska som jag beställt för ett tag sedan och trots att jag helst velat ha märket i silver precis som min plånbok så gjorde den här mig inte besviken!







Dessutom det senaste numret av Plaza.
Hoppas på att få bläddra igenom den under em. 



Sist men inte minst en avi där det stod att jag hade ett paket att hämta och jag tror att det är en klädleverans. Mycket välbehövligt. Men det paketet ska jag be min älskade sambo att hämta för jag VÄGRAR som sagt gå utanför dörren i den här blåsten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design