Namntavlor

Härom natten då vi va vakna pga sjukdom i familjen så satt jag o kikade runt på nätet lite och kom över en sida med namntavlor. Tänkte ta och beställa en åt Oliver och en åt Molly som de ska ha på sitt rum, men har lite svårt att bestämma mig då det fanns en hel del söta.
 
Här är några ex.
 
 
Vill nog helst ha in en bild på dem vilket va riktigt sött och det hade blivit en lite mer peronlig tavla.
Vilken tycker ni? Finns betydligt fler att välja på men vill helst ha dessa färgkombinationerna.
 
Som ni ser kommer namntavlorna från: www.namntavlor.se Gå in o kika där vettja!
 

Kommentarer
Postat av: Issa

Fina allihopa, jag fastande nog för den med ugglan dock.
Jag kan ju göra dem åt dig!

2014-03-28 @ 15:35:47
Postat av: Issa

Fina allihopa, jag fastande nog för den med ugglan dock.
Jag kan ju göra dem åt dig!

2014-03-28 @ 15:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design