Nya kuddar

Våren och färgerna fortsätter att sprida sig sakta, om en väääldigt sakta, men säkert här hemma hos oss. Färger är ju inget som vi har i överflöd här hemma utan basen här hemma är svart, vitt och grått. Men däremot gillar jag att sätta liite färg på accessoarerna, som tex på kuddar.
 
Nya kuddar
 
        När jag fick hem de svarta så blev jag så nöjd med dem att jag köpte en cerise oxå för att se hur det va.
 
 
Det ser ut att vara rött, men som jag sagt tidigare jag är ingen fotograf och har ingen aning om hur man ställer in skärpan mm. Men det är iaf cerise.
 
 
 
Gillde det cerisa så mkt så ett till är på väg hem till oss nu.
 
 
Som sagt svart, vitt o grått är det som gäller med några få enstaka färger. Precis som vi vill ha det :)!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design