Helgen kom och försvann lika fort

Det blev ju inte riktigt som planerat i helgen men den blev inte sämre för det. Man får se det positivt nu hann jag med en hel del o slapp dessutom ha ont.

Började rensa rejält i garderoben i fredags och har sedan fortsatt i resten av huset. Hittills är det en hel del som ska bort och jag känner att jag blivit varm i kläderna så det kan slinka med både det ena och det andra.




I lördags va vi i ishallen tillsammans med familjen Ahlqvist/sanden där pappor med barn fick åka lite skridskor och leka av sig lite. 

Nu idag har jag försökt att få lite julkänsla i kroppen. Har gjort köttbullar och snickers med julmusik spelandes i bakgrunden. Sedan avslutades dagen i apladalen där det va julmarknad. 

Blev trött på att inte köttbullarna kunde hålla sig runda så till slut plattade jag till de med stekspaden så det blev minibiffar istället. 




Oliver träffar tomten och för honom berättade han att han minsann varit i apladalen tidigare och ätit glass. Men poängterade även att han enbart äter glass på lördagar. Antar att han trodde han inte skulle få ngn julklapp om tomten trodde han åt glass/godis på ngn annan veckodag än vad som är tillåtet. 

Trots en del försök att få lite julstämning så uteblev den. Jag antar att mkt beror på vädret. Jag är inget stort fan av kyla o snö men i december ger jag med mig och anser att lite snö och ett par minusgrader hör till. 

Hoppas eran helg varit bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design