Olivers 3 års kalas

Som jag berättade igår så va planen att molly skulle döpas och i samma veva skulle vi fira våran stora kille som fyller 3 år i veckan. Två flugor i en smäll, smidigt.

Men nu blev det ju inte så eftersom lilltjejen och jag blev inlagda i fredags men då maten och tårtorna redan va beställda och släkten tillgänglig så bestämde vi att fira oliver iaf.  Väldigt tråkigt att missa hans firande men jag tror att han va rätt nöjd med tillställningen och det är det viktigaste.

Som tur va fick jag en massa bilder skickade till mig av Karin o Camilla då jag kunde se lite vad som hände iaf.


En av presenterna - hockeytröja som han skulle ha på sig heeela tiden sa han.





Vi hade beställt Kina mat från Olympia vilket va väldigt gott sa dem.


O körde tydligen på yoghurt istället. Jaja vill han ha det så får han det.




Tårtorna

En nöjd snart 3 åring. Oj vad jag ska pussa på dig när jag kommer hem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design