Molly 3 månader

Idag blir våran lilla tjej hela tre månader! Det är en sån klyscha men herregud vad tiden går fort. Något så fruktansvärt. 
Att det har gått tre månader sen våran lilla sessa kom är så ofattbart. 


23 januari 2014

Det är verkligen en glad tjej den här lilla Molly. Är inte direkt svårflörtad utan är väldigt generös med sina leenden och skratt. Det är inte många gånger hon är ledsen eller arg och när hon väl är det så beror det oftast på att hon är blöt(kräkbebis) eller att det är en kod brun.



23 april 2014

Förutom att skratta så har hon precis upptäckt sina händer och att det är roligt att ligga i gymmet och där slå på grejerna. 


(Släkten: är hon inte lik mig här när jag va liten?)

På tal om att tiden går fort, inatt hade jag världens mardröm. Jag drömde att jag började jobba igen. Vet att ja sa i drömmen att" nä men det kan väl inte vara dags redan, hon va ju nyss bara 3 mån..." 
Ja trots att jag verkligen gillar mitt arbete å mina kollegor så ser jag det som en mardröm. För jag är varken redo eller vill inte byta bort min tillvaro som jag har just nu. Älskar att vara hemma med mina små hjärtan just nu. Älskar det så mycket att jag känner att jag... Trumvirvel....vill ha en liten till. Tanken på att jag inte kommer få vara med om det speciella att en liten växer inom mig, känna sparkar och sedan den underbara känsla när man träffar den lille och får se han/hon växa upp och bli en egen individ, det gör mig lite deprimerad.  
Sa till Alex att vi gör ju så underbara barn så varför sluta nu?!;)  Skämt o sido, om det blir något mer syskon i framtiden får vi helt enkelt se. Här och nu ska jag njuta av de två fina jag har och ta tillvara på all tid vi har. Tiden... den går alldeles för fort! 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design