Fredag

Då var det helg igen och vilken inledning det har varit på den. Har legat på altanen i solen i bara bikini hela dagen. Älskar det här vädret så mkt att tanken på att flytta till varmare breddgrader slår mig varje gång. Sen kommer jag på att där det är varmt finns det oftast äckliga djur så då är ngn flytt inte aktuell längre!

I början av veckan fick M sin tremånaders spruta och fick lite feber på köpet. 


Dessutom har hon blivit förkyld igen så kvällens planer med goda vänner fick ställas in. Hon är pigg och glad för övrigt så jag hoppas att det inte utvecklas till ngt mer eller förvärras. 





Kortveckan har inte bjudit på så mkt annat förutom en lunch med E och så har vi fått hem en hel del paket från diverse it köp. Har varit spännande varje dag när brevbäraren kommit då man inte vetat vad som kommer att dimpa ner idag.





Mina nya löparkompisar som jag ska inviga i helgen. Hoppas på att dessa hjälper till att förebygga så att jag slipper få ont i knät och dessutom gör att jag flyger fram. 


M:s nya byxor som jag beställde från en jag hittade på IG som syr lite smått o gott.( Mejamiidesign)


Nähä dags att fortsätta njuta av fredagen med familjen.
Trevlig kväll! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design