Gissa vem...

Yes it's me!
Har lovat att jag ska blogga i helgen och man ska hålla vad man lovar.
 
Har haft ett väldigt långt bloggbrake nu då jag inte riktigt haft inspiration och inte heller lusten att sätta mig framför datorn och blogga. När man sitter vid en data på jobbet hela dagarna så är inte det det första man vill göra när man kommer hem. Och hur konstigt det än kan låta så har bloggen hängt över mig som en tyngd då jag jag känner att blogga är ett måste, att jag måste uppdatera bloggen dagligen. Känner man så så är det inte roligt längre.  Så har försökt få bort den här måste känslan och tycker att jag lyckats skjuta undan den ganska bra så nu lockar bloggen lite igen. Så nu ska jag ge mig på det igen hade jag tänkt:)!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt att du e tebax :) Mysiga bilder från Julen! Usch ja, man ska blogga för att man vill o tycker d e skoj, jag brukar nöja mig m ett par perioder om året :)Kram på dig o ha en go helg!

Svar: Ja nu e ja tillbaka =)!!!
Linda

2013-01-11 @ 19:45:21
Postat av: sofie

förstår dig. råkade ut för samma känsla där ett långt tag, men så kommer man tillbaka:)
tycker om att besöka och läsa din lättsamma blogg!

Svar: Vad kul att du tyker det :) Så du ha ny blogg,förstod att du tröttnat då ja va inne på din gamla blogg många gng för att se om du uppdaterat. kul att kunna följa dig igen =)
Linda

2013-01-11 @ 22:22:05
URL: http://www.sosi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design