Fredag

Efter lite av en skitvecka så är det rätt skönt att det är fredag. Ska bli en riktigt mysig helg tillsammans med de två som betyder mest. Jag låter säkerligen som en riktigt tråktant men för mig finns det inget roligare och inget som ger mig mer än att umgås och spendera tiden men mina två fina killar. S j ä l v k l a r t älskar jag att hitta på saker själv oxå utan sambo o barn och det behöver man emellanåt. Men det finns ingen gng då ja inte saknar Oliver o Alex för det är tillsammans med dem jag mår som bäst. Och det är väl så det ska vara antar jag, för hade man inte känt så så hade ju ngt varit fel.
 
Så ikväll blir det som hos så många andra hem - fredagsmys, och fredagsmyset är mer än välkommet.
Trevlig fredagskväll!
 
Förra fredagen hade vi besök av Olivers farmor och farfar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design