Oliver och Bamse

Jag erkänner, jag tillhör den skara mammor(antagligen alla) som tycker att sitt barn inte bara är världens gulligaste utan även det roligaste barnet i världen. Jag tycker att Oliver är sjukt rolig och jag kan vika mig av skratt pga hans galna och gulliga upptåg.
 
Det här med Bamse som är en ständig grej här hemma tex. Det är bara inte kul utan det är även hur gulligt som helst, jag looovar.
I början va det bara att Bamse, även kallas Nunnu, skulle ha välling han oxå och att man ska vara tyst för att Bamse sover osv. Men nu har vi tagit det till en ny nivå, nu ska han vara med överallt och göra precis samma sak som Oliver. Han ska tex borsta tänderna(med min tandborste dessutom), äta russin och pussla.
 
 
Nunnu APA!!!
 
 
Ussla.
USSLA!!!
Han lät en aning frustrerad ett tag då inte Bamse gjorde som han sa. Men sedan sa han nunnu ussla och tittade på mig och sa sedan nääee på sitt speciella sätt för att visa att han bara skojar.
 
Jo Bamse är med överallt och ska hjälpa till med allt. Väntar bara på den dagen då Bamse ska bada badkar han oxå.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design