Festligheter

Hade en jätte trevlig kväll hos Karin å Niclas igår. Dock hade vi helt missat temat för festen, converse temat.
Skämt o sido d va inget tema men vi va några få som inte hade converse på oss igår så d kunde lika gärna varit ett tema för kvällen ;).

De hade verkligen beställt bra väder då det tom gick att sitta ute hela kvällen för den som ville. Jag som är lite halvfrusen av mig gick ganska snabbt in där jag höll mig varm genom att dansa i soffan, ett måste på en riktig fest!
Va tyvärr inte så duktig på att dokumentera kvällen då jag inte hade kameran med mig utan de fick bli några ynka mobilbilder med kass kvalitet.

Tack värdparet å ni andra som gjorde Valborgsfirandet till en kul fest!


Kommentarer
Postat av: Karin

Tack själv fina!!!

2012-05-02 @ 08:10:23
Postat av: Niclas

Ja tack ska ni ha;-) ses på fredag!!

2012-05-02 @ 14:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design