Blommor o blader som gör henne glader

Större delen av fm spenderades på jobbet. Det är nästan ett helt år sedan jag satt i fikarummet tillsammans med alla men när jag satt där idag så kändes det nästan som om det va igår.
På mötet diskuterades vilka arbetsuppgifter jag ska ha när jag kommer tillbaka o vilka tider jag ska jobba osv. Arbetsuppgifterna är lite luddiga just nu men allt kommer bli så mkt klarare när jag väl är på plats igen. Hur som haver så känns det himla positivt och jag ser verkligen fram emot att börja jobba!

I em blir det långpromenad igen och sedan hade jag tänkt besöka blomsterlandet o inskaffa lite nya blommor här hemma. Mina pärlhyacinter är stendöda så nya såna ska det bli och likaså vill ja ha lite minipåskliljor oxå. Antar att det är lite för tidigt att plantera påskliljorna i krukan utomhus så än så länge får de hålla till här inne.


Kommentarer
Postat av: Malin

Kul å hälsa på jobbet! Och spännande med nya saker å göra :) Kommer du jobba heltid?

2012-03-07 @ 17:02:25
URL: http://moojliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design