Spring Linda spring!

Igår tog jag mig, efter 2 veckors vila ut på en löprunda igen. Även om det varken blev ngt tid-/längdrekord så va det riktigt skönt o få springa igen. Kände inte heller av mitt knä förutom lite i en backe. Så nu hoppas jag att jag kan fortsätta med mina löpturer, mår ju så mkt bättre av det.

Känner mig verkligen seg o slapp i kroppen efter dessa två veckor. Det märks att det är sommar och kroppen, nyttiga maten och drycken är inställd på semester. Så efter två lata veckor utan ngn som helst konditionsträning så ska det bli riktigt skönt och få komma ut o springa regelbundet igen.
Men får väl börja lite lungt o köra varannan dag till att börja med. Men nu kör vi igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design