MUS

 

Nu när jag loggade in på min blogg upptäckte jag att den blivit flyttad till den nya blogg.se. Så lär ta lite längre tid att publicera inlägg nu för det tar ju alltid ett tag att lära sig en ny sida. Men än så länge tycker jag den verkar vara bra. Blogg.se behövde faktiskt göra lite uppdateringar för att hänga med tycker jag, och som sagt än så länge verkar det kanon=)!

Men det va inte den nya sidan som det här inlägget skulle handla om utan om att jag nu äntligen fått tummen ur och bokat en make up kurs hos make up store. Tyckerdet ska bli riktigt roligt att få lite tips och hjälp av en make up artist. Gillar verkligen MUS produkter och jag använder en del av dem men det ska bli kul att få testa lite nytt o lite nya färger. Ngn som varit på en make up kurs hos MUS? Om ett par veckor är det dags och jag längtar!


 





Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har gått kurs hos MUS. Lärde mig massa sminktips, särskilt då att mixa och sudda ihop ögonskuggor! Skitfint blir det :) Nöjd till tusen - och det bästa av allt är ju att man får produkter för priset man betalar för kursen, två saker för samma cash, kanon de :D

2012-06-19 @ 20:57:46
URL: http://moojliin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design