Ingen blodblåsa

Ja besöket hos vetrinären va väl inte jätte roligt. Gick dit i tron om att det bara va en snuskig blodblåsa. Då kan ni ju gissa vilken chock jag fick när jag hörde ordet tumör.

Vetrinären inspekterade knölen, som den nu kallas, och sa att det va en tumör o att hon skulle ta ett prov på den. Sagt o gjort o när hon kom tillbaka sa hon: jag fick mest blod inte så mkt vävnad så jag kunde inte se vad det va för slags tumör. Däremot finns det en elakartad tumör som ser ut såhär men eftersom jag inte kunde se så behöver det inte alls betyda att den är det!

Jag brukar oftast måla f*n på väggen innan domen faller o det gjorde jag ju även i detta fallet!
Operationstid är nu satt o nu när jag lugnat ner mig lite o tänkt efter så vet jag att det är ingen fara, den är inte elakartad.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design