Fredag

Underbara fredag! Snart blir det helg här hemma o det ska bli riktigt skönt.
Jag tog nog ut mig igår för idag är både förkylningen o jag sämre. Så det ska bli skönt med helg då alex är hemma oxå. När man är sjuk så är det rätt svårt att ta hand om ett litet barn när man knappt orkar ta hand om sig själv. Så helgen är mer än välkommen!

Under min graviditet blev mitt hår mörkare, men inte ngn fin mörk färg, utan det blev lixom gulare - inte vackert. Men nu börjar mitt ljusa växa ut igen. Konstigt d där med vad hormonerna kan göra med kroppen.
Hur om haver, blev väldigt nöjd med håret igår, en helt annan kulör, en lite kallare precis som ja ville. Ska visa bild när jag är lite piggare.

Så vad händer för alla i helgen?
Planerna för oss va att fortsätta vårstädningen/rensningen, gå på hockey och äta gott imån kväll. Nu vet jag inte hur det blir då det enda jag gör är att snyta mig så vi får se hur det blir. Hoppas på att jag är betydligt bättre imorgon då jag vill gå på hockey med K för att se Tigers vinna mot nittorp!

Trots en snuskig förkylning måste jag säga att jag känner livet i mig. Våren känns i luften o i mig=). Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design