Höst

Nu är det höst iaf enligt kalendern och enligt björkarna som börjar bli gula. Det betyder att man får börja använda höstskor å höstkläder. Men tittar man ut så är det inget höstväder direkt. Längtar som sagt till hösten kommer på riktigt, fast inte till regnet, det kan vi skippa.

I morse va det dags för sjukhusbesök och det gick rätt bra ändå. Tror jag håller på att utveckla ngn form av sjukhusskräck, för paniken å irritationen bara växer när jag är där. Ogillar det stället skarpt! Men som sagt det gick bra och de jag träffade va väldigt trevliga oxå.

Ikväll va det egentligen dags för träning igen, hade jag tänkt ge mig på afro power dance  men tyvärr har jag ingen barnvakt. Alex har varit i tyskland och jobbat hela veckan men kommer hem ikväll=).
Hade verkligen sett fram emot det här passet men får testa det nästa vecka istället. Så idag får det bli osuddenrundan istället, alltid ngt.







fick finbesök av moster milla idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design