Operation sovrum!

Har precis bytt gardinerna i sovrummet nu till ett par helsvarta. Sängen, sängborden och byrån ska ju vara vita så då vill jag ha svarta detaljer. Men nu blev jag osäker på om jag kanske skulle ha vita gardiner istället?! Får se vilket som är snyggast sen när möblerna är köpta och klara.

När vi flyttade ut barnsängen ur sovrummet märkte jag att vi har en hel vägg som praktiskt taget är helt tom som vi måste göra ngt med sen när oliver flyttar in i sitt rum på heltid (förresten har han sovit i sitt rum inatt, duktig kille = stolt mamma). Och jag vet ju precis vad jag vill ska pryda den väggen då och som skulle bli perfekt där!



ett svart tree så klart( finns bla på svenssons i lammhult)
super snyggt och så kan man ju hänga kläderna där istället för att  som vi gör nu slänga av sig dem på en ful pall nej ett svart tree ska det bli

Alex påstår att det är dyrt att jag är mammaledig, men jag har ingen aning om vad han syftar på då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design