Jäkla baciller

All energi jag hade igår är som bortblåst. På kvällen kände jag mig inte riktigt hundra så jag hoppade över träningen, vilket jag idag känner att jag gjorde helt rätt i. För när Oliver bestämde sig för att det va dags att gå upp, kl 04.50, så va jag mer död än levande. Halsen va som ett rivjärn och kroppen som gele. Gick o lade mig en timme under fm då jag frös ngt fruktanvärt och hade ont i hela kroppen, speciellt i fingrarna som värkte som tusan?!?
Jäkla baciller som ska anfalla en när man ligger o sover o är som mest försvarslös! Snacka om fegt! Nähä det blir till att fortsätta dagen med att knapra ipren och dricka sig full på te!
Krya på mig!



Tur att O ha fullt upp så man får sitta ner lite






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design