Jag dag

Då ha vi satt dopplaneringen i gungning.
Datum, kyrka och präst är bokat, inbjudningarna är beställda likaså namnservetterna.
Så just nu är det bara att vänta på att inbjudningarna ska komma och att folk ska svara på dem.
Tills dess ska ja kolla på lite mer dekoration. Vet prexis hur jag vill ha det=)! Mina tankar om hur saker och ting ska vara och se ut kan gå till överdrift men vi får se hur det blir.

Imorgon blir det en fullspäckad jag dag. Först ut är det mvc, sedan ska barret klippas, mitt hår liknar ett barr nu mer än nånsin så det är behövligt och sedan blir det en tripp till stan med syster. På det sistnämnda får minimannen följa med oxå och shoppingen kommer bara bestå av kläder till honom men annars kommer morgon dagen vara en jag dag!

Nu -  sängen, NATTI NATT!

Kommentarer
Postat av: Karoliina

stå på dig! kanske är ett psykbryt precis vad som behövs för att de ska förstå hur du känner?

jag håller iaf tummarna att de tar dig på allvar och gör något åt det, för så ska man inte bli behandlad, man är väl aldrig mer skör än när man är nyförlöst...



lycka till! :)

2011-05-18 @ 23:29:49
URL: http://karrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design