Usch vilken dag

Onsdagen blev inte riktigt som jag hade hoppats. Det blev den stressigaste dagen på länge.

Va så mkt att göra och sen att ja blivit så förvirrad gjorde mig osäker på vissa saker vilket gjorde mig ännu mer stressad. När ja kom hem efter att ja jobbat över en bra stund så la ja mig bara i sängen och tittade rakt upp i taket. Där låg jag resten av kvällen förutom när ja tvingade mig själv upp för att äta ngt, inte för att ja va hungrig utan för att ja kände mig tvungen. Får se vad domen blir idag om det blivit rätt eller om jag gjort bort mig totalt…

 

Hoppas torsdagen blir en aning lugnare....


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag hoppas att allt ordnar upp sig till det bästa och att du får en fin torsdag! Snart är det FREDAG! ;) Kraam

2011-02-17 @ 12:11:57
URL: http://minbebis.com/blogg/rosvagen/
Postat av: Josefine

Inga speciella alls, mer än att hämta upp en nylackad vagga hos mina kära föräldrar som står och skriker efter oss ;) karln är utflugen från sen eftermiddag nån gång, så då är frågan vad jag gör.. förmodligen intar jag och magen soffan då och tar en lugn hemma kväll framför tv:n och bränner av några avsnitt Ghost Whisperer till :) NI då? Kram

2011-02-17 @ 13:13:48
URL: http://minbebis.com/blogg/rosvagen/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design