Föräldragrupp och bm

Idag kommer det bli en bra dag, det känner jag på mig.

För det första kommer Kristina tillbaka till jobbet vilket innebär att det inte kommer bli fullt lika stressigt utan det kommer även bli roligare att gå till jobbet. Det gör verkligen himla mkt vilka ens arbetskamrater är och utan henne så hade det inte alls varit samma sak.

 

Om en liten liten stund är det dags att ge sig iväg på föräldragrupp igen. Och därefter blir det ett besök hos bm för att kolla läget.

Som sagt jag tror det kommer att bli en bra torsdag, hoppas jag iaf=)!





Kommentarer
Postat av: Josefine

Det låter som en klockren dag!! Kraam

2011-02-24 @ 08:37:35
URL: http://minbebis.com/blogg/rosvagen/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design