oerhört irriterande

efter ett par år av trogen tjänst så har the black pearl svikit mig. Hon la bara av, pang pang pang sa det ungefär. Som tur va hände det på en mindre väg så fick ingen nära döden upplevelse där men däremot när hon skulle bogseras var det lite svettigt. För en gång så gick bogserlinan av och jag blev stående och andra gng försökte en blind gubbe i en bmw köra emellan mig och bogserarbilen. Vissa ska helt enkelt inte ge sig ut på vägarna!

Dagen som började så bra slutar med att ja ser en massa pengar flyga iväg. Flax flax flax.
Ska ta och äta lite mat nu sen ska jag lägga mig i fosterställning och gråta en skvätt medan ja väntar på att alex kommer hem så vi klan tycka synd om mig ihop!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design