trött-tröttare-linda

Finns inga ord för hur satans trött jag är. Det märks verkligen att nedräkningen inför semestern har börjat, för nu går man fullt ut på reservbatteriet.

 

Får ta och vila ut mig innan helgen för det är ett par lugna dagar innan saker och ting händer.

Ha nämligen inget planerat idag eller imorgon men sen på torsdag är det bal som gäller och fredag student. Min lilla minisyster som tar studenten. Hur nu det kan komma sig, i mina ögon är hon fortfarande en liten tjej på 10 år.

 

Sen på lördag blir det Liseberg är det tänkt. Men som det ser ut nu så lockar det inte alls. Så får se om jag hakar på där eller ej. Den som lever får se. Men som sagt känner att lite extra sömn till helgen hade suttit fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design