Jag...

Är: på sjukt dåligt humör, en negativ grej till och jag får ett vansinnesutbrott

Har: hittat en super snygg klänning jag verkligen vill ha

Vill: ha en färgsprutarslang så ja kan spruta färg på vårat hus

Blir: så trött ibland att jag bara vill spy rätt ut

Kommer: att va riktigt redo för beach 2010 om jag ska cykla fram och tillbaka till jobbet 4 gng per dag

Känner: att det va bra att vi köpte en boxningssäck den kommer användas flitigt såna här dagar

Behöver: semester

Tycker: att vissa saker sköts otroligt dåligt

Önskar: att det blir en kanon bra sommar vädermässigt

Längtar till: den 2:a juli

Gillar: solen

Ogillar: gamlingar som tror att de har förtur till allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design