Lördag

och fotfarande äckligt snorig! Och jag kan säga att det börjar gå mig lite smått på nerverna. Kommer knappt ihåg hur det känns att inte ha näsan full med snusk och hur man andas med näsan. så illa är det!

De senaste dagarna har jag spenderat i soffan så har inget spännande att berätta. Men ikväll är det andra bullar som gäller, då det är dags för 25 års fest. Kan ju erkänna att jag inte är jätte laddad för det eftersom jag inte är så piggelin men ska göra mitt bästa att bli på mitt bästa partyhumör. Har fått tipset av min käre far att ta en grogg innan så piggnar jag till och jag ska nog följa det rådet, det bästa rådet jag fått på länge om inte minst det roligaste!



tylörocken i somras, guud va ja längtar till sommaren å halmstad <3


Kommentarer
Postat av: Jonna Hansson

så söt!

2010-02-07 @ 13:44:50
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design