hemma hos milo

Lördagen kunde inte börjat bättre. Det började med träning och nu sitter ja i soffan hemma hos syster med familj. Jag kan villigt erkänna att jag är kär, det är dock inte så incest aktigt som det låter men han är ta mig sjutton världens finaste bebis och jag är en sjukt stolt moster!

Om jag nu någonsin kan slita mig härifrån så ska jag ta mig ner till huset för att dona lite. Igår köpte vi ett super duper fint matbord med 6 stolar som vi får på måndag. Allt går framåt i huset och det är snart dax för inflyttning, det gillar vi skarpt=)!

Nu ska jag återgå till att njuta av Milo!

Kommentarer
Postat av: Jonna Hansson

Tusen tack gumman! :)

Ha en bra kväll :) Kramar

2010-02-13 @ 18:06:32
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design