Nu är glada julen slut...

..slut slut. julegranen kastas ut ut ut!

Nej den får vara kvar lite till men på söndag åker den ut iaf.

 

I lördags va mamma, thomas, camilla och familj hos oss och firade jul. Syster och alex begav sig sedan på lite festligheter och jag begav mig till Johanna en liten stund för att hälsa på. Min tillvaro blev inte längre än en timme då gäspningarna blev mer intensivare och soffan hemma lockade. Men det va himla kul att träffa henne och alla va så fina.

 

Igår hände det inte mkt innanför dörrarna hos oss förrän på kvällen då det va dags att åka till Gislaved. Det blev lite god mat och lite spelande, dumb ass. Himla kul spel så det måste vi också köpa i veckan.

 

 

Som sagt, då va julen över och trots att den varit bra är det rätt så skönt att den är över. Nu är det verkligen nedräkning som gäller. Snart är det ett nytt år. 2011 och jag garanterar er att det kommer att bli det bästa hittills!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design