Fredag?! Yes sir!

Idag är det sista jobbdagen för mig och magen den här veckan. Är ledig imån vilket är otroligt skönt. Kommer att bli en riktigt bra fredag som jag längtat efter bra länge.

Inser att jag säger det om många saker, att jag längtat, verkar inte göra annat än längtar verkar det som. Men det är verkligen så nu att det händer så mkt roligt. Speciellt nu i december, helt tjockt med roliga saker=)

Först ut nu är det jobb sen ikväll är det myskväll med film, gott och tända ljus tillsammans med mitt ♥

Kan man vara glad åt lite har man mycket att vara glad åt


Kommentarer
Postat av: Jonna

Tack gumman.. ÅH i mon ska vi mysa med. Älska fredagar!

Massa ljus här med =)

2010-12-02 @ 14:17:30
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design