Attackerad

Helt oprovocerat blev jag attackerad av ngt riktigt äckligt igår när jag låg i soffan. Trots att det va ganska väntat så va jag helt oförberedd och totalt chanslös, helt omöjligt att ens försöka försvara sig.
Vet att dem finns överallt just nu och att det kan hända var man än är. Men i sin egen soffa så trodde ja att ja kunde vara rätt så säker iaf och jag trodde faktiskt att jag skulle klara mig. Men ack så fel man kan ha och nu ligger man halvt utslagen och kämpar genom att försöka få luft.
Dessa snuskiga, äckliga, slibbiga och vidriga förkylningsvirus står på min dra-åt-h*lvete-lista.

Emellanåt under graviditeten så känner man ju sig inte speciellt fin eller fräsch, bla med tanke på den enorma magen man har framför sig, osmidigheten och nu med en rinnande näsa, röda ögon och en röst som låter som ja vet inte vad gör faktiskt inte att man känner sig snyggare!


ser du den här så akta dig, han smittar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design