guten morgen

Hast du gut geschlafen? Antar att det inte heter så! Läste tyska i 7 år men kan ändå ingenting. Hade aldrig några problem med ordkunskapen, grammatiken däremot var ju rena rama balblabla. Bestod ju endast av undantag, fanns inte ngn som helt logik i den. Skönt att jag inte behöver använda mina tyska kunskaper hade blivit lite jobbigt då tror jag.

 

Drömde om shopping i natt så jag tar det som ett tecken att det är dags för mig att shoppa lite Ska försöka hålla mig tills på lörd så får jag shoppa loss då..

 

Veckan är ganska fullbokad som det ser ut nu.

Idag: sista b.f i Gislaved

Onsdag: stå i kiosken

Torsdag: tvätta och lite annat

Fredag: fredagsmys

Lördag: sexparty hos Emelie

Söndag: om alex är hemma så vill jag gå tipspromenad

 

Förhoppningsvis när det gäller många saker så hoppas jag att det blir en bra vecka!


Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

Kommer inte heller ihåg ngt av tyskan jag gick i typ..3 år? hahaha :P



2009-10-20 @ 16:52:08
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design