Första advent

Sitter äntligen hemma i min egen soffa efter en ganska så fullspäckad helg.
Igår var det föräldrarnas dag kan man säga, först ett besök i gvd hos alex föräldrar och sedan på kvällen ett besök hos pappa och co för ett litet mini julbord.
Väl hemma så stupade vi båda i säng. Tror knappt alex hann lägga sitt huvud på kudden innan han somnade om det berodde på trötthet eller veddes slivovica har jag ingen aning om.

Idag har jag varit på stan med mamma för lite shopping. Blev en julklapp till syster och en till thomas,
nya lackleggings och öronhängen till mig som visserligen inte är julklappar men ändå nödvändigt.

Hade tänkt julpynta lite idag men ha ingen som helst motivation till det. Hade hoppats på att få lite motivation av marlene, som jag får varje år, men det verkar vara samma sak hos henne. Får hoppas att hon får tillbaka sin julfeeling så allt kan återgå till det normala. Den 12e vill vi se julgran,en massa belysning, minst 9 stjärnor i fönstrena och en massa paket under granen. Då är det som det ska.

Glad första advent!



Kommentarer
Postat av: Anonym

sitter och rkna stjrnor 4 st en halvt pyntad julgran och massa stök all over DET E INTE SOM DET SKA HÄR,,,,

2009-11-29 @ 17:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design