Dags att skaffa sig ett liv kanske?

Det är en sak jag undrar över. Vad är det folk får ut av att utge sig för att vara ngn annan bakom en skärm? i det här fallet att utge sig för att vara mig? Anledningen är? tillfredställelse?  trött på sitt eget liv? vilja komma bort från sin egna tråkiga/gråa vardag?


Förstår inte riktigt hur vissa roar sig, speciellt när man roar sig på andras bekostnad bakom en skärm till råga på allt. Verkligen moget. Skulle gärna vilja veta vad det roliga är och vad man får ut av det hela. Dela gärna med er av det så kanske vi kan skratta ihop.


Tips: om man ska utge sig för att vara ngn annan så lär känna personen ni vill "vara" så att ni inte gör de klassiska misstagen som orginalet dvs jag i det här fallet aldrig skulle göra.



Men om jag nu ska ta och förstöra nöjet lite för er så kan jag ju meddela att jag pratat med en av personerna som detta rör och varken han eller hans flickvän tror att det är jag. Ledsen att göra er besvikna. Kanske är dags att skaffa sig ett nytt intresse?!


Slutsatsen vi kan dra av det här är helt enkelt att folk i värnamo har alldeles för mkt fritid och alldeles för lååg humor!




ett förslag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske något som just du skull vinna eller något att ge bort till någon utav dina nära & kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också och det är dags att inhandla julklappar.



Du kan bl.a vinna en MOBIL,PRESENTKORT,JULSAKER,FÄRGADE LINSER,SMYCKEN,SMINK,SPIKMATTA,SPEL och mycket mer



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du ej intresserad ber jag om ursäkt och då är det bara ta bort den hära kommentaren :)



Ha det bra//M

2009-11-12 @ 20:04:41
Postat av: PJOLTAS

På dom bara!

=)

2009-11-12 @ 22:30:26
URL: http://pjoltas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design