underbar helg

Har varit en riktigt skön helg i halmstad. I fredags när vi kom ner blev det grillad lax och fotboll. Sedan blev det minigolf och avslutnignsvis puben.





I lördags var det stranden som gällde först. hann knappt sätta mig ner förrän en fågel bestämde sig att göra sina behov på mig. Mindre härligt! Badade i havet för första gng i år oxå.
På kvällen va det tylörocken och vilken härlig kväll det va. Va fullt med folk på tylösand som låg på filtar och myste med lite vin! Sjukt mysigt vill oxå!


precis kommit till tylörocken



Idag har vi åkt båt i hindsen vilket har varit underbart.
Nu ska jag strax hoppa i säng och så håller vi tummarna att kommande vecka går i


calle ville putta i emilia


båtåkning ute i hindsen

Kommentarer
Postat av: Randy

Har solat, badat & tagit det lugnt med pojkvännen, själv då? Vem är det på bilden längst ner? Liknar verkligen mig plus att jag har typ likadana solbrillor, lite läskigt, hehe =)

2009-06-28 @ 23:01:23
URL: http://randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design