måndag

första dagen på min andra semestervecka och paniken börjar komma nu. Vart håller solen och värmen hus? jag behöver sol och värme för att existera normalt.

upptäckte en annan sak som hjälper paniken på traven, det har tydligen börjat visa sig att det blivit lite för många äckelkvällar på sistone. Men eftersom jag slutat ta ansvar för mina egna handlingar så  skyller på moder natur för är det inte fint väder har jag inget annat att göra än att äta! så skärpning moder natur!



Monday-1.jpg Happy Monday image by hardesty86

Kommentarer
Postat av: emma - en modeblogg! ♡

Nu har du chansen att fråga några frågor i min frågestund! Min blogg är ju inte så personliga, så passa på nu :-) Det vore jätteroligt! Kramar

2009-07-13 @ 21:08:23
URL: http://emmasgarderober.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design