I made it

klarade av gårdagen galant utan några större svårigheter. va lite små trött emellanåt men det gick ändå. En helt ok kväll.
Det va kul att träffa de man inte brukar träffa så ofta, extra kul va det att träffa sanna och min kusin, jag gillar dem små liven starkt!
När vi stod och väntade på taxi ute i kylan (säkerligen 43 minusgrader) så fick vi bevittna en del dramatik. vuxna säger att ungdomar inte kan hantera spriten men måste säga att ibland är det precis tvärtom. Bla 2 kompisgubbar som började bråka och d hela slutade med att en av de fick åka ambulans därifrån. Vissa ska inte ens lukta på alkohol!

idag blir det mysdag för hela slanten, funderade först att följa med ut till toftaholm och äta men kom på sen att det va alldeles för ansträngande. Pizza, chips och skräckfilm står på menyn hos mig idag!
Nu ska jag fortsätta kolla på ebba & didrik!



jennie johanna å lindus

Kommentarer
Postat av: LaLizita

Hej! :)

Allt är bra här, ska precis ta en dusch och fixa till mig inför jobbet :)

Låter som ni hade en kul kväll! Härligt med chips o skräckis ikväll, precis min stil.

Puss o Kram, ha en härlig söndag!

2009-04-19 @ 12:02:54
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design