En hel massa spännande frågor om mig=)

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: väldigt bra, ja skiner lika mkt som solen ungefär=)
Favoritgodis: choklad
Är det nåt du absolut inte äter: mkt ja inte äter men blodpudding slår vi till med då
Kläder just nu: strumpbyxor, svarta capribyxor, svart spetslinne, svart/vit mönstrad top
Musik just nu: radion är på
Vad sa du senast: ett ögonblick (är som sagt en väldigt trevlig receptionist)
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: ingen trivs bra i den jag är nu
Sommarplaner: hbg, gbg, halmstad är d som är inplanerat
Fisk eller badkruka: ngt mellanting tror jag
Saft eller alkohol: alkohol till fest och saft dagen efter
Hur många kuddar sover du med: 4
Favoritväder: sol, klarblå himmel, mellan 25-30 grader
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: mobilen, ngn härlig människa och en båt så vi kunde åka därifrån när vi ville
Spelar du nåt instrument: nej
Morgon- eller nattmänniska: just nu inget av det, min största hobby är just nu att sova
Sparare eller slösare: vet inte va spara betyder!
Bästa film: bla crazy/beautiful
Tror på liv på andra planeter: ja det gör ja
Kommer du ihåg din första kärlek: såklart
Älskar du henne/honom fortfarande: nej det gör jag inte
Har du några homosexuella vänner: kanske...kanske inte...
Tror du på mirakel: ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, fast ibland kan mitt humör svänga om rejält och då får ni akta er;) för ni vill väl inte hamna på min flasklista ;)
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2
Bio eller promenad: det beror på vädret
Är du kittlig: kan man säga ja
Snarkar du? Nej
Stjärntecken? våg
Rädd för insekter? Livrädd (jag är så töntig jag vet)
Äckligaste insekten: måste jag välja en?! Spindlar då, hemska monster!
Största svaghet: velig
Det här är jag bra på: en väldigt bra lyssnare som ger utmärkta råd(önskar bara att jag kunde följa de själv ngn gng)
Bästa bok? Henning mankell böckerna om kurt wallander, marian keyes böcker, såld, det ska bli ett sant nöje att döda dig
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Skulle vilja kunna bli osynlig
Vad vill du jobba som? Ngt inom ekonomi
Chips, morötter eller godis? Estrella dill chips och choklad
Pizza eller hamburgare? Pizza på bella annars hamburgare
Skriver du dagbok? Använder bloggen som min dagbok
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har två tatueringar, en nere vid ankeln: fem stjärnor som representerar olika saker, en nedanför magen: ett hjärta med en nyckel, the key to my heart. Piercingar har jag i näsan, naveln och tungan
Stökigt eller välstädat? Välstädat på ytan
Gungar du på stolen? Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej är för feg för sånt, däremot fallskärm, hur ja nu ska våga det.
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger om ja bara äter med gaffeln annars i vänster om jag har kniv oxå
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? nej
Gillar du att sjunga? Ja i bilen gapar jag på för fulla muggar
Anser du att du är stark? Inte fysiskt
Brukar du sola? Ja
Vad gör du om du får hicka? Håller andan
Röker du? mm
Snusar du? Nej absolut inte
Använder du knark? Skulle inte tro det, hatar skiten
Kaffe, te eller inget? Både och
Har du en besatthet? Totalt besatt av skor, älskar skor!


Kommentarer
Postat av: Peter

Hehe, rolig lista :-) Men skulle ju handlat mer om kärlek o sex :-D Sånt är ju alltid lite skoj ;-)



Verkar som du har fullt upp i veckan! Det är skönt när det är så... Vad är tigerdansen för nåt? Det låter lurigt :-) Dansa som inte tiger tror jag inte att jag har gjort nån gång.



Hmmmm, jag har inte så många roliga planer :-( idag vmo det ska ju i och för sig bli skoj men sen vet jag inte. Försöka träna nån dag kanske och sen blir det ju mycket tid med Wille nu när han är tillbaka i stan. Många promenader (går ju ca 4-5 om dagen). helgen kanske bio, vill gå på Marley o Jag (har läst boken och den var skitbra men väldigt sorglig), en kompis till mig trodde jag skulle lipa hela filmen :-D



2009-04-15 @ 16:18:54
URL: http://peternordin.blogg.se/
Postat av: Sofia

Roligt att få lära känna dig lite bättre! :)

2009-04-15 @ 16:27:32
URL: http://chicflia.blogg.se/
Postat av: Anna

Kul att få läsa lite mer om dig! =)

Har precis suttit ute en stund i solen och läst. Man får passa på att sluka det sista av solens strålar innan den försvinner bakom träden. =)



Ikväll ska jag och två kompisar till Harrys och käka och så är det musikquiz, ska bli trevligt! =)



Vad gör du idag?

Kramar.

2009-04-15 @ 17:49:28
URL: http://devine.blogg.se/
Postat av: Anna

Alltid trevligt att träffa sina syskon. =) Hoppas ni får en trevlig kväll!



Kramar.

2009-04-15 @ 18:09:44
URL: http://devine.blogg.se/
Postat av: Patricia

denna snor jag! o fyller i senare =D

2009-04-15 @ 21:32:40
URL: http://fuckmeheels.blogg.se/
Postat av: MS - Amor vincit omnia

SV: ja men eller hur :)



ja jag har haft en bra onsdag, hur har din onsdag varit?

2009-04-15 @ 22:33:32
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design