Utmaning

Utmanad av Jonna


Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.

Berätta 7 saker om dig själv både knäppa och alldagliga.

Utmana 7st i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.

Låt dem får veta att du utmanat dem genom att lämna en kommentar hos dem.



  1. Är sjukt mörkrädd och tror hela tiden att det är ngn i min lgh under natten.
  2. Lider lite av tvångstankar
  3. Är nikotin och sms beroende
  4. Längtar efter den riktiga kärleken och familj
  5. Älskar färgen rosa och hade gärna sett fler saker i den färgen
  6. Småkryp är det värsta jag vet och den minsta spindel kan skrämma slag på mig
  7. Skor är det bästa jag vet och jag anser att en tjej aldrig kan få för mkt skor. Har runt 50 par och många har jag inte ens använt än

Eve

Marlene

Johannes

Hannele

Malin

Peter

Johanna






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design