Målar-Linda

Hej på er hoppas allt ät bra med er! Med mig är det kanon, det är lördag och jag är hur pigg som helst!
Igår var vi i jkpg och shoppade lite, fanns kanske inte super mkt men hittade två klänningar iaf. När vi kom hem beställde vi mat oc jag hade ju köpt massa massa fett för vi skulle ju ha äckelkv'äll. Men måste säga det att jag har tappat stinget, kan inte vräka i mig som förr. vad hände lixom?! men gott va det iaf även om jag inte fick i mig så mkt.

Idag har jag varit på stan och köpt lite saker sen hämtat ut ett par byxor som jag beställt. men de satt som jag vet inte vad så de ska skickas tillbaks omgående! sedan fick jag ett brev hem om ett par skor som jag beställt och verkligen gått och väntat på att de är slut så måste hitta ett par liknande ngn annanstans.

Nu ska jag ta och fika lite för ni vet väl att det är kanelbullens dag idag va?! Sen ska jag fortsätta måla i köket, jag är i världens-super-målar-form och casper hjälper till så gott han kan, vara i vägen alltså!

Ps eve jag är så stolt över dig! tänk att du kunde vara så lugn i en sån situation, en riktig hjälte!!!!

puss på ögat

Kommentarer
Postat av: Shanelle

SV; Detsammma! =)

2008-10-04 @ 14:12:22
URL: http://shanellep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design