ingen bra dag

Nej jag känner det idag är en riktig depp dag. Allt känns bara skit och allmänt blää! Så om ngn tror de har ngt att muntra upp mig med så är ni välkomna att försöka!


Efter lite gnäll här på jobbet igår från min sida ang jultidningar så var det en jobbarkompis som var snäll och tog med sig sina barns jultidningar så nu har jag fått köpa lite därifrån. Blev bla 2 julklappar, duktiga jag!


Idag blir det tvättning och städning efter jobbet. Ser inte alls fram emot att ta fram min lilla fido(dammsugaren) för den tjuter som bara den. Måste ha fastnat ngt i slangen och jag vet inte hur jag ska få ut det. Skulle behöva ha en lång smal hand-handled-arm som kan plocka ut vad det nu än är som sitter där. Ngn som har en lång hand-handled-arm som kan hjälpa till?


Idag får jag mina ögonskuggor jag beställt från mary kay och det ser jag iaf fram emot. Då blir det dags för mig att experimentera lite. Är ju inte van vid att använda så super mkt smink men ska se om jag kan testa mig fram och vänja mig lite vid de lite mer synliga färgerna=)!


Ska bli riktigt skönt med fredag imorgon. Behöver fly verkligheten en runda, släppa allt och sluta tänka! Imorgon blir det dock inte så mkt alla jobbar eller åker iväg tom Casper ska iväg i helgen så då blir jag helt ensam så det får bli idoltittande med mig själv. Sen på lördag tänkte jag fira miraklet som skedde för 24 år sen, så det så!


Kommentarer
Postat av: Anonym

men linda dåå =) tänk att det e din f.dags vecka hela vackan du skulle ju ha roligt varje dag ju =/ jag ska pigga upp dig sen =) och du har ju dessutom pengar kvar på ditt present kort att handla mer för =) shop til u drop;)

2008-10-16 @ 14:02:42
Postat av: Jonna

aa jag med, Men har storstädat nu :) Smått slut :) haha!



munnen den skall skratta o va glad, skratta o va glaaaaad :)

2008-10-16 @ 14:51:46
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: Jonna

Vassgood gumms :)

ja gör de, då är de fint i kväll o mys! :D

hörs sen nu hoppas fru tok in i duscha!

kram

2008-10-16 @ 15:33:36
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: Nazif

du är duktig du =) tack för teet och en mysig kväll borde vi göra oftare =) Nu är min tvätt klar och jag är trött=)

2008-10-16 @ 21:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design