mittendag

God morgon människor och alla ni andra! Hoppas ni mår kanon. Jag är super duper trött som vanligt. Somnar ju aldrig i vettig tid och vaknade sen vid fem pga en skum dröm igen. Så det blev inte så många timmars sömn i natt.


En av mina kompisar har tydligen lånat min identitet lite. Hon träffade en kille på ett ute ställe för några v sen, där jag var också, sedan började de messa lite och nu så säger hon bla att hon jobbar där jag jobbar osv osv. Kan ju bli såna riktiga missförstånd pga en sån här grej, men det är tur att det inte kan ge ngn skada nu iaf=)..men knäpp d e du haha... tycker nog du ska försöka ta dig ur din lilla lögn ändå blir bara massa strul annars... drama drama drama!


Puss på ögat


Kommentarer
Postat av: Anonym

ehh linda vem e nu detta ? hmm

2008-05-28 @ 08:58:43
URL: http://amazingm.blogg.se/
Postat av: Anonym

ehh linda vem e nu detta ? hmm

2008-05-28 @ 08:58:57
URL: http://amazingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design